nedeľa 18. decembra 2011

Adventná Viedeň a Baden
















Rozhodli sme sa posledný predvianočný víkend nabrať troška predvianočnej nálady a vydali sme sa do Viedne a Badenu poobzerať vianočné trhy. Keďže bolo chladno, výlet nám dal zabrať, ale stálo to za to. Stánočky boli plné všakovakej striebristej nádhery, všade voňal punč, medovníky, pečené gaštany a chrumkavé zemiaky, skrátka všetko ako má byť. Baden pôsobil oproti Viedni oveľa komornejšie, čo síce nebolo na škodu, ale ak by som si mohla vybrať, radšej by som strávila pár hodín v teple tunajších kúpeľov, ako vonku v zime... Alebo by som uprednostnila celý deň vo Viedni, kde by sa toho dalo veľa popozerať...Ale spokojnosť je preveliká, doplnená aj malým darčekom, ktorý som si z Viedne doniesla...

2 komentáre:

  1. Tak tam já bych jet nemohla já bych tam zešílela:-)krása!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No veď ja som od šialenstva tiež nemala ďaleko :-)))) Našťastie bolo dosť zima, tak som mala spomalene reakcie a kým som sa rozhodla, či si niečo kúpiť, bol sme preč...:-)))

    OdpovedaťOdstrániť