sobota 3. marca 2012

Jar je tu...

 Konečne to pochopil aj náš hyacint a začal asi po dvoch mesiacoch kvitnúť...Každý deň ho skontrolujem, či sa už kvietok rozvinul viac a ovoniavam... Musím niekde kúpiť ešte aspoň jeden, aby u nás nebol taký sám...
No a keďže tá jar a slniečko a príjemné počasie má vplyv aj na mňa, musela som si urobiť radosť a po tej dlhej zime plnej čiernej a sivej, ťažkých kabátov a vetroviek, čiapok, šálov a rukavíc, som si kúpila niečo jarne svieže, ľahké ako vánok a nežne ružovučké...už sa teším, ako ho začnem nosiť...

3 komentáre:

  1. U nás už též propuká jaro snad nás ta zima už konečně opustila!Jen ať ti krásně vykvete a zavoní!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta první fotka je nádherná. Musím si taky nějakou jarní kytičku konečně koupit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem... a ja som si myslela, že akú hroznú fotku som to tam dala...
      Hyacinty sú úplne úžasné, nádherne voňajú, to sa mi na nich páči...V jarnom ošiali som si kúpila v Tescu ešte dva - holandské - ktoré sú na rozdiel od toho prvého krásne vysoké a už už idú kvitnúť a - div sa svete, ani troška nevoňajú...Tak s napätím očakávam, či skôr ovoniavam, či nejaká vôňa predsa len bude...

      Odstrániť