sobota 7. júla 2012

Sobotná idylka...

Vonku je opäť neznesiteľne teplo, najlepšie je niekde pri vode... Keďže však dnes nie je s kým ísť, tak sa snažím o  náhradný program.... asi mi už z toho tepla šibe... Pečiem, varím a pri rozpálenej rúre sa ešte viac potím...:-))) A tak máme koláč s petržlenovou vňaťou a nivou (vďaka za recept Věrka), paradajkovú polievku a k nej ciabattu s čiernymi olivami... A popri tom sa snažím aj čosi pekné vytvoriť... ale v tomto teple moje výkony dosahujú naozaj chabú úroveň... 


Teplomer v kuchyni ukazuje neuveriteľných....



Výborne vyzerajúci koláč z Nivy, smotany a petržlenovej vňate...


Ciabatta s čiernymi olivami... (sú schované vnútri)



Moje letné snaženie....za asistencie ovievacej techniky a s výrazne zníženou produktivitou práce...


2 komentáre:

  1. Krásný teploměr,to je jedna z věcí,kterou mám ještě na seznamu nákupů:-)A skvělé menu,takže nezbývá než popřát dobrou chuť!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem! Ciabatta už je načatá, s polievkou chutila skvele, koláčik ešte čaká na svoj čas, lebo v tomto teple aj apetít akosi poklesol...
    Teplomer je nový, práve u nás prebieha výpredaj v obchodíku s francúzskymi dekoráciami, ktorý idú, bohužiaľ, rušiť, tak som ho tam nemohla nechať....:-))

    OdpovedaťOdstrániť