nedeľa 15. apríla 2012

Trošku oneskorená oslava narodenín...


Včera sme mali menšiu rodinnú oslavu narodenín -2 v 1, keďže sme boli dvaja oslávenci... Od piatku večera som sa snažila vykúzliť nejaké lákadlá chuťových pohárikov, podľa možnosti čo najmenej náročné na prípravu...Aj tak sa mi však nepodarilo s prípravami skončiť skôr ako hodinu pred príchodom hostí... Oslava sa však vydarila, všetkým chutilo - čoho znakom je, že sa takmer všetko zjedlo...a ešte si hostia  pýtali aj výslužku... Pri príprave som sa inšpirovala receptíkmi Peťi z Pucíkova

Ďakujem! receptík na úžasnú gaštanovú tortu som našla na mimibazare - opäť vďaka neznámej autorke...
A teraz zopár fotočiek...
Najprv darčeky, ktoré som dostala a ktoré ma veľmi potešili...










A teraz mňamky, na ktoré sa mi zbiehajú slinky ešte aj teraz....bohužiaľ, už sú len na fotkách...



2 komentáre: