sobota 21. apríla 2012

Sobotňajšie botanické okienko

Keďže záhradka u mňa ako u "homo panelakis" absentuje (dúfam, že dočasne), realizujem sa aspoň na balkóne. K mojim 2 miniskalkám pribudla dnes ďalšia.... Kým som sa však s kvietkami vrátila z trhu, komplet som zabudla, čo som to vlastne kúpila... Pamätám si iba, že jedna sklanička je orlíček...







No a tu je ešte moja malá gardénia, ktorá mi konečne po vyše mesiaci urobila radosť a rozkvitla... Má úžasnú omamnú vôňu a nádherné biele kvety...Vraj si ich kedysi anglickí lordi pripínali na klopu fraku...možno sa tou vôňou snažili očariť nejakú lady....


3 komentáre:

  1. Ahojky, jsem na tvém bločku uplne poprvé. Moc mě návsteva potesila. krásné fotky. Krásné kytky a zahrada. uzasny. Určitě sem jeste príjdu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem dievčatá, som rada, že sa vám moja mini záhradka páči...kvety a zeleň sú pre mňa najväčší životabudič, dodávajú mi energiu.

    OdpovedaťOdstrániť