nedeľa 27. mája 2012

Na ružovej vlne...

Pred pár dňami som úplne neočakávane dostala od mojej krstnej darček - len tak, nemala som žiadny sviatok, výročie, nič... Uplietla mi nádherný svetrík v mojej obľúbenej fialovoružovej farbe.... Už sa teším, až si ho budem môcť obliecť (teraz je naň troška priteplo).




Tá farba ma tak dostala, že som sa rozhodla doplniť šatník o ďalší kúsok v podobnej, tentoraz staroružovej farbe - krásne šifónové šaty ako stvorené na letné dni...


A aby toho nebolo málo, tak som využila zľavovú kartičku jednej kozmetickej spoločnosti a kúpila som si ružovú toaletnú vodu (ja, čo voňavky  typu ruža neznášam, som bola úplne očarená nezvyčajnou jemnou vôňou)... využila som zároveň zľavu na kamilkový čistiaci gél na tvár a ako darček sa mi ušiel sprchový gél a pekné letné korálky... no,skrátka, radosť nakupovať...


Na ružovej vlne sa však veziem veselo ďalej - začala som háčkovať malú filetovú dečku s motívom ružičiek... Už sa teším, keď bude hotová...čo ale asi potrvá dosť dlho, lebo stále niet dosť času...
Mydielka a plechovička s obrázkom Márie Antoinetty sú suvenír z Paríža

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára