nedeľa 13. mája 2012

Burza starožitností

 Ešte v apríli sa mi podarilo konečne navštíviť burzu starožitností, ktorá sa koná raz mesačne počas jarných a letných mesiacov na hrade Červený kameň (máme to za rohom, hanba, že až teraz). Úprimne sa priznám, že pre mňa ako milovníčku "stariny" to bol adrenalín - kúpila by som všetko, keby bolo za čo a keby bolo ako to odviezť... Ako v tranze som obiehala všetky stánky v dosť veľkej horúčave, čo si odniesol aj môj spálený krk a výstrih - vyzerala som ako ružové prasiatkoa bola mierne dehydrovaná, ale nevadí, hlavne, že sme neodišli bez super úlovku... Niečo som už naaranžovala, niečo ešte čaká na renováciu (ešteže mám doma polovičku, ktorá mi účinne pomáha), a ja sa už teším (stresujem?), čo tam uvidím- kúpim alebo budem obdivovať nabudúce....to zasa bude útok na peňaženku!





Domov sme ako nadšení geocacheri vybrali pekne  cez les a mali sme tak možnosť nájsť okrem pokladu aj úžasný 500-ročný gaštan, o ktorom sme doteraz nikdy nepočuli, hoci nám rastie takmer "pod nosom"... Ten geocaching má niečo do seba! Voňavým zakončením krásneho dňa bola pre mňa kytička konvaliniek...Jarné kvietky sú jednoducho úžasné....








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára